« Naar blog

Vacature optiekmedewerker of opticien

Categorie: Overig

Parttime: in overleg te bepalen, bij voorkeur 2 tot 4 dagen per week (bij voorkeur dinsdag en zaterdag, maar kan in overleg)

Wie zijn wij:

Sinds 52 jaar is Grit Optiek Nieuwerkerk gevestigd in de wijk Dorrestein in Nieuwerkerk aan den IJssel. Bij ons verenigen we mode, vakmanschap en oogzorg onder één dak. Wij gaan verder dan het leveren en adviseren van hulpmiddelen. Ons uitgangspunt is de gezondheid van de ogen van de klant. Bij ons draait het om klantgerichtheid, kwaliteit en innovatie.

Wie zoeken wij:

Iemand met interesse in mode, handig, secuur, leergierig en bij voorkeur een achtergrond in de optiek of bezig met een opleiding in deze richting. Die zich goed kan manifesteren op een relatief klein oppervlak in onze knusse winkel. Je begeleidt, informeert en adviseert klanten, je bent het aanspreekpunt voor nieuwe en bestaande klanten. Je draagt bij aan de klantenadministratie, voorraadbeheer en je vind het interessant om kleine werkplaatstechnieken te leren.

Heb je goede communicatieve en sociale vaardigheden en beheerst de Nederlandse taal goed, ben je klantgericht, betrokken en kan oplossend denken dan zijn wij op zoek naar jou!

Wij bieden:

Een uitdagende baan binnen een kleine organisatie met een prettige werkomgeving. Prima primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden, gezelligheid en afwisselend werk in een dorp met geregeld de drukte van de stad.

Vaardigheden:

Representatief

Modebewust

Openminded
Vriendelijk
Stressbestendig
Dienstverlenend en patiëntgerichte instelling
Sociale vaardigheden, zoals tact en empathisch vermogen
Mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid
Ervaring in de gezondheidszorg of optiek is een pré
Taalvaardigheid vereist: Nederlands
Handig om te kunnen: Engels

Spreekt onze vacature je aan en wil je meer over ons weten kijk dan op www.gritoptieknieuwerkerk.nl . Voor specifieke vragen over de functie of voor je sollicitatie neem dan contact op met Astrid Snijder, 0180-314975 of stuur ons een e-mail.

Soort dienstverband: Parttime, Vaste baan

Rooster is in overleg vast te leggen, waarbij voor ons de dinsdag prioriteit heeft.

Geplaatst op 30 November 2023