« Naar blog

Een bril zo uniek als jouw ogen

Categorie: Brillen

Je ogen bewegen continu. Het menselijk oog kan wel tot 250.000 bewegingen per dag maken. Hierdoor beweegt jouw gezichtsvermogen de hele dag mee en kun je scherpstellen op nabije, middellange en verre afstanden. Daarnaast maken je hersenen gebruik van je perifere zicht, waardoor je je kunt oriënteren terwijl je oog beweegt.

Daarom is het zo belangrijk dat multifocale glazen alle kijkhoeken ondersteunen en niet alleen één scherpstelpunt in het midden. Maar om dat mogelijk te maken, hebben we nauwkeurige gegevens over het individuele oog nodig, want elk oog is anders.

Dankzij B.I.G. Vision® van Rodenstock zijn wij in staat om brillenglazen te maken die zijn afgestemd op de biometrische data van elk individueel oog. Hierin gaan wij veel verder dan de huidige standaard binnen de optiekbranche.
Door met de unieke DNEye® scanner een exact biometrisch oogmodel te maken van jouw ogen, kunnen we brillenglazen maken die precies bij jouw ogen passen. Met deze exacte biometrische brillenglazen van Rodenstock ervaar je haarscherp zicht in alle lichtomstandigheden.

Hierdoor is het mogelijk om tot wel 40% scherper zicht te krijgen op de nabij- en middellange afstand!

Ben je benieuwd wat B.I.G. Vision® van Rodenstock voor jou kan betekenen? Maak een afspraak voor een kosteloze DNEye® scan.